pátek 9. listopadu 2012

Life imperfect girl.

Tak vás tu vítám na blogu jedné (ne)dokonalé dívky - Adele Violet. 
Je to tu ještě nedodělané a nic moc.. :PP.. Ale hodlám se to napravit:)). Budu sem přidávat fotky a deník. Je to prostě deníkovskej blog(spot:D). Doufám, že se vám tu bude, alespoň trochu líbit. Umí někdo dobře s blogspotem? :O Napište mi buď sem nebo na čokla (AdélQka). Dík moc, potřebuji poradit :D.  Doufám, že se to tu, alespoň trochu rozjede.. :)) 
New York City <33
Paris <33
London <33


19 komentářů:

  1. Zatím to tu vypadá suprově, určitě se sem budu vracet :)

    OdpovědětVymazat
  2. Obrázky jsou fajné!Škoda,že si odešla z blogu.
    Měla si tom tak pěkné :P
    Přeji hodně štěstí ať se ti to tady daří.Jinak s blogspotem žádnou zkušenost nemám :P

    OdpovědětVymazat
  3. Hodně štěstí s novým blogem:)
    Já blogspot nepoužívám jen blog.cz, to je každého věc! Ale taky krásný blogy to má :)
    Líbí se mi ten první obrázek (Moustache já miluju<33) :D
    A Animace jsou úúžasné <3 Plánuju jet do Londýna :)
    No ať se ti tady daří!

    OdpovědětVymazat
  4. já blogspoty moc nemusím, ale mlže to tu být pěkné ;D hodně štěstí - ať se ti daří a ať ti dlouho vydrží ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak držím palce ať se ti to povede a těším se ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Nedodělané? Náhodou se mi to tady už teď moc líbí to jsem zvědavá jak to tady bude vypadat dodělané.;) Jinak ti přeju hodně štěstí v psaní a miliony návštěvníků. S blogspotem skušenosti nemám, takže ti bohužel nepomůžu.:)) Já jen blogy:D Jinak do NY a Londýna bych se chtěla strašně moc podívat!:) Vlastně až teď dodělám školu stěhuju se do Anglie. Tady v ČR kde to jde do záhuby mě nic dobrého nečeká.:))

    OdpovědětVymazat
  7. Zatím to vypadá parádně:) Držím palce at se ti vede a určitě tady nejsem naposledy:) Moc pěkný blog,)

    OdpovědětVymazat
  8. Je to krása. "Dess" :DDD atd. :)) ale tu adresu si někde musím zapsat! :DD

    OdpovědětVymazat
  9. Držím palce..! Krásný dessing,jinak máš krásný čllánek a myslím že budeš mít takhle pořád krásné články.Určitě tu nejsem naposled,to my věř..!! :) Jinak mám nejradši London..;)

    OdpovědětVymazat
  10. Hezké animace. Těším se budu sem chodit . Bohužel s blogstopem neumím :(Já mám ráda blogy kde se píše deník .baví mě prostě číst co lidi zažili atd :D Přejiti moc úspěchů na tomhle blogu :)) NEJSEM TU NAPOSLED! :))

    OdpovědětVymazat
  11. zatím je to tady moc hezké :) krásné animace :) jinak já blogspotu absolutně nerozumím :D ale navštěvuju je ráda :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak napíšu ještě jednou, hrozně se mi ty animačky líbí :)
    Láká mě se podívat do Paříže a Londýna <33
    Doufám, že se mi ten sen splní ;)
    No a ještě jednou přeju hodně štěstí do začátku s blogem! ;) Ať návštěvnost slouží xxD

    OdpovědětVymazat
  13. líbí se mi tady tvůj dess, a ty animačky nádhera, ať ti tenhle blogspot :D dlouho vydrží, i když bych byla radši kdybys měla blog :D ale tak prej je to stejný no..!:D těším se na fotky ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak teda hodně štěstí ;) S blogspotem neumím :D I když bych chtěla..
    Jinak máš skvělý design :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj na mojem blogu je 4.kolo SONŠ!
    jana-janishka.blog.cz/1211/sons-4-kolo

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj,na mojem blogu je zadání 5.kola SONŠ!
    jana-janishka.blog.cz/1211/sons-5-kolo-zadani

    OdpovědětVymazat